Mercedes-Benz

Značka Mercedes-Benz reprezentuje náročných klientov a v tomto duchu sa pristupovalo aj pri tvorbe 3D virtuálnej prehliadky. Vždy je to o maximálnom dôraze na kvalitu a prevedení, ale v tomto prípade sme sa stretávali s veľkým počtom lesklých plôch, zrkadiel a odleskov. 

Ako pristupovať k špecifickému priestoru ako je tento? Auta sa pravidelne menia, ale priestor ostáva nezmenený. V tomto duchu sa niesla príprava virtuálneho priestoru. 

Cieľom projektu bola vizualizácia interiéru, ktorá reprezentuje zázemie pre klientov značky Mercedes-Benz, luxusné materiály a ich prevedenie, prístup k moderným technológiám a ich využívanie v praxi. Virtuálna realita v tomto prípade prezentuje moderné možnosti využívané pri predaji áut. Vizualizácia exteriéru je doplnkom pre jednoduchšie zorientovanie sa a podkladom pre Google Street View.

  • LokalitaDunajská Streda
  • Rozloha2 800 m2
  • Počet skenov136x
  • Časová náročnosť3 hodiny
Návrat hore

Pôsobíme na celej SR

Pôsobíme v rámci celého Slovenska

Dodanie už do 48 hodín

Kontaktné
údaje

Ing. Róbert Vaško